Mar 21, 2007

"Joulu on saapunut taas, joulu on saapunut taas..."

Tää viikko on kyllä ollut yksi pitkä jouluaatto :)
Ensin sain ei-niin-salaiselta-neuleystävältä yllättävän lahjan. Ihan varottamatta kahvitunnilla Emilia antoi minulle tämän itsetehdyn Marimekko-pussin ja se sisälsi aivan ihania asioita:










Kuva ei oo paras mahdollinen, mutta taas olin jossain muualla kuin valokuvaamassa, kun aurinko vielä paistoi. Kaunis itsetehty pussi sisälsi kuitenkin aivan valloittavaa Debbie Blissin baby casmerinoo ja itsevärjättyä Novitan Woolia. Sen lisäksi pussista paljastui juuri sellainen huivi, josta olen haaveillut:










Malli: Islantilaishuivikirjasta
Lanka: Wetterhoffin Silvia
Muuta: Jumalaisen ihana huivi, juuri oikean värinen, kokoinen, tuntuinen...siis yhdellä sanalla sanottuna täydellinen. Kiitos suuresti ystäväni!
Parempia kuvia yritän saada otettua kunhan saan kameran esiin yhtä aikaa auringon kanssa.

Tänään kolahti postiluukusta myös paketti SNY:ltäni:









Ja sisältö oli taas aivan ihana:













Huomatkaa vasemmalla roikkuvat suloiset silmukkamerkit, jotka suunnitteli perhosten ystävä 5v. Ne sopivat kuin nenä päähän blogiini. Niistä kuvaa lisää kun pääsevät käytöön. Ja lanka... sekin oli aivan ihanaa. Väri oli juuri minun värini ja materiaali ihanan kutittamatonta, sileää ja kiiltävää. Siitä tulee taatusti minulle kevät huivi, kunhan saan muita töitäni vähän alta pois.
Lämpimät kiitokset sinulle, SNYni, jälleen kerran!

Näiden ihanien, odottamatta tulleiden, pakettien lisäksi sain viime viikon lopulla Tarjalta tilaamani silmukkamerkit.













Nekin ovat todella kauniita.

Kiitokset vielä kerran kaikkille minua ilahduttaneille!

No comments: