Apr 25, 2007

Keskiviikon Gilmoret

Joo, kakkos tuotantokausi menossa ja millään ei malttais taas lopettaa. Vasta toista levyä katselen.
Gilmoren tyttöjen suosiollisella avustuksella olen taas jaksanut pakertaa tylsääkin tylsempää pinkkiä neuletta.












Hihojen lisäksi olen saanut tehtyä suunnilleen saman verran vartalo-osaa, eli kai tuo neule joskus valmistuu (ehkä).

Olen taas saanut paketteja; SNY-paketin ja blogiarvontapalkinnon Kasil'sin blogiarvonnassa.














Alimpana on SNY-paketti, Kimperi-pipo, ja päällä Kasil'sin blogiarvonnan voitot.
Kiitos SNYlleni hassusta hatusta ja Kasil'sille aivan syötävän söpöstä napista, taitavasti tehdystä kirjasesta ym. Kukasta ja pyykkipojista tulee isona jääkaappimagneetteja :)

2 comments:

Jonna said...

Hei!
Ensimmäistä kertaa eksyin blogiisi :)
Minulla on Gilmoren Tyttöjen 5 kausi menossa, olen siis myös "fani".
Ihanan vaaleanpunainen ulkoasu täällä blogissasi <3

helena said...

Hei,
tsemppiä vaan sileään neuleeseen, väri on herkullinen. Ihania muuten nuo sun lahjalangat, mielenkiinnolla odotan mitä niistä loihdit!