Apr 22, 2007

Taas mua on hemmoteltu

Äitin työkaveri halus päästä eroon näistä _todella_ hyvin marinoituneista (noin vuonna 1989 ostetuista) langoista ja mä olin se viaton uhri, jonka luo nää sijoitettiin. Nyt mulla on 750g Candy Kristallia, 300g Novitan Veneziaa, 150g Finlaa ja 250g Bambinoo.

























Mitäköhän nää haluaa isona olla? Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä lankojen käyttöä varten.
Sen lisäks mun ihana äiti lahjotti mulle pienen pesämunan...










...nappeja. Nyt mullakin on oma pieni nappikokoelma, jee :)

Oon tänään tehny vähän siivoushommia mun neuletarvike- ja lankalaatikoissa. Tässä kuva mun neuletarvikepakista, jossa tarvikkeiden lisäksi tällä hetkellä neulomisen alla olevat työt.

3 comments:

Anonymous said...

Ihania aarteita oot saanut :)

Anonymous said...

ONNEA! Voitit blogini arvonnassa! =)
Laitatko mailiini sun posti osoitteen

sillman.kati at gmail.com

Anonymous said...

Hih, minäkin hommasin joku aika sitten samanlaisen ompelu"pakin", mutta eihän mun kamat mahtuneet sinne alkuunkaan... ;)

Kiitos muuten silmäleikkauskertomuksesta. Kuulostaa hurjalta, mutta hauska kuulla, että ei silti ollut ihan kamalaa. Suunnitteilla on itselläkin.