Apr 21, 2007

Sukkia ja siemennystä

Viime viikolla postiluukusta tipahti tällainen kirje SNY:ltäni ja mukana 6 pussia siemeniä (rucolaa, basilikaa ja krassia).









Kirjeen ehdotuksen mukaan, päätimme kisata kylvömestaruudesta blogimiehen kanssa. Molemmille oli kirjeessä yksi pussi kutakin lajiketta ja kilpailisimme siitä, kumpi saa paremman sadon.
Kilpailu alkoi jännittävänä, molemmilla hieman eri taktiikalla. Ensimmäisenä iltana kylvöt näyttivät tältä:












Kolme vasemman puoleista on minun, kaksi oikean puolimmaista blogimiehen.

Toisen päivän aamuna jo alettiin nähdä eroja:







Vasemmalla minun krassikylvöni ja oikealla blogimiehen.

Kolmantena päivänä erot olivat jo melko merkittäviä:











Nyt jännityksellä seuraamme tilanteen kehittymistä. Laitan tilanne raporttia taas, kun jotain uutta on kerrottavana.
Suuret kiitokset SNY:lleni, tämä kilpailu on erittäin hauska! Blogimieskin on innoissaan :)

Blogimies on viikonlopun omilla menoillaan ja minä päätin viettää todellisen terveellisen tyttöviikonlopun. Olen herkutellut salaateilla ja siiderillä, tehnyt manikyyrin, katsonut 3 levyä Gilmoren tyttöjen ykköskautta ja neulonut. Sain söderat valmiiksi, mutta koska minulla ei nyt ole kuvaajaa paikalla, kuvat tulevat myöhemmin.










Olen todella nauttinut tästä itseni hemmottelusta ja erityisesti kauniista kynsistäni (vaikka ne lyhyet ovatkin).










Nyt takaisin neuleiden ja Gilmoren tyttöjen pariin. Mukavaa viikonloppua itse kullekin!

2 comments:

Anonymous said...

Hyvin ovat taimesi kasvaneet!
Intoa vain eteenkinpäin!

Perhoneito said...

Into on kova tuossa kylvökisassa molemmilla :) Seuraava vaihe onkin sitten erotella basilikat ja rucolat omiin yksiöihinsä. Krassi sen sijaan on muutaman päivän päästä valmis syötäväksi.